flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Проаналізовано роботу по розгляду звернень громадян, що надійшли до суду за 2018 рік

15 січня 2019, 15:17

Аналіз звернень громадян,

що надійшли до Буринського районного суду Сумської області

 за 2018 рік

 

У Буринському районному суді Сумської області робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України " Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 " Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права  на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування ", Інструкції з діловодства  за зверненнями  громадян в органах державної влади  і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року  № 348  зі змінами.

За  2018 рік  до Буринського районного суду надійшло 2 звернення – заяви,  які надійшли в електронній формі.

В порівнянні з аналогічним минулим періодом кількість надходжень звернень зросла. За  2017 рік  до суду  надійшло  4 звернення.

Прийом громадян в суді  здійснюється у визначені дні та години, відповідно до графіка, затвердженого головою суду. Графік особистого прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді та офіційному веб-сайті Буринського районного суду порталу «Судова влада».

Обов’язки по організації роботи зі зверненнями громадян покладені в суді на заступника керівника апарату суду Осадчу О.В.

Кожне звернення, що надходить до суду реєструється в КП «Д-3». Після реєстрації зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

При розгляді звернень громадян  Буринським райсудом дотримувались  строки розгляду та надання відповіді на звернення громадян.

Так, за 2018 рік до суду надійшло 1 звернення (ЗГ-1/2018) від Сафіра Ф.О., представника ПАТ КБ «Приватбанк», з проханням повідомити про стадію розгляду цивільної справи № 574/502/17.

Заявнику було повідомлено, що справа призначена до судового розгляду та звернуто увагу на необхідність уточнення ним позовних вимог.

Звернення (ЗГ-2/2018) надійшло від гр. Перестороніної В.С. з проханням видати дублікат рішення по заяві про стягнення аліментів. В електронній формі звернення не досить чітко було викладено суть звернення, а саме незрозуміло що необхідно отримати: копію рішення по справі чи дублікат виконавчого листа. Заявниці було детально роз’яснено порядок звернення до суду для отримання відповідних документів.

В суді постійно контролюється стан діловодства по розгляду звернень громадян та систематично розглядаються питання про стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах працівників суду.