Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Аналіз звернень громадян,
що надійшли до Буринського районного суду Сумської області
за 2018 рік
У Буринському районному суді Сумської області робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України " Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 " Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування ", Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року № 348 зі змінами.
За 2018 рік до Буринського районного суду надійшло 2 звернення – заяви, які надійшли в електронній формі.
В порівнянні з аналогічним минулим періодом кількість надходжень звернень зросла. За 2017 рік до суду надійшло 4 звернення.
Прийом громадян в суді здійснюється у визначені дні та години, відповідно до графіка, затвердженого головою суду. Графік особистого прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді та офіційному веб-сайті Буринського районного суду порталу «Судова влада».
Обов’язки по організації роботи зі зверненнями громадян покладені в суді на заступника керівника апарату суду Осадчу О.В.
Кожне звернення, що надходить до суду реєструється в КП «Д-3». Після реєстрації зверненню привласнюється реєстраційний індекс.
При розгляді звернень громадян Буринським райсудом дотримувались строки розгляду та надання відповіді на звернення громадян.
Так, за 2018 рік до суду надійшло 1 звернення (ЗГ-1/2018) від Сафіра Ф.О., представника ПАТ КБ «Приватбанк», з проханням повідомити про стадію розгляду цивільної справи № 574/502/17.
Заявнику було повідомлено, що справа призначена до судового розгляду та звернуто увагу на необхідність уточнення ним позовних вимог.
Звернення (ЗГ-2/2018) надійшло від гр. Перестороніної В.С. з проханням видати дублікат рішення по заяві про стягнення аліментів. В електронній формі звернення не досить чітко було викладено суть звернення, а саме незрозуміло що необхідно отримати: копію рішення по справі чи дублікат виконавчого листа. Заявниці було детально роз’яснено порядок звернення до суду для отримання відповідних документів.
В суді постійно контролюється стан діловодства по розгляду звернень громадян та систематично розглядаються питання про стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах працівників суду.