Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
В період з 05 по 09 грудня 2017 року заступником керівника апарату суду Осадчою О. В. було проведено анонімне анкетування громадян-відвідувачів суду стосовно якості надання послуг, що надаються Буринським районним судом Сумської області. Опитування проводилося з метою об’єктивної оцінки якості послуг, що надаються судом.
Всього було опитано 34 громадян-відвідувачів суду, які надали відповіді на поставлені запитання.
Блок 1. «Загальна характеристика респондента» включав такі запитання:
1.1 Вік:
18-25 років – 1 особа
26-39 років – 12 осіб
40-59 років – 12 осіб
60 років і старше – 9 осіб
1.2 Рівень освіти:
середня та неповна середня – 16 осіб
базова вища – 9 осіб
повна вища – 9 осіб
1.3 Стать:
чоловіча – 19 осіб
жіноча – 15 осіб
1.4 Наявність вищої юридичної освіти:
так – 5 осіб
ні - 29 осіб
1.5 У суді Ви представляєте:
особисто себе (є позивачем, відповідачем, свідком, потерпілим) - 23 особи
іншу особу (є адвокатом, юрисконсультом) – 11 осіб
1.6 В якому з видів судового процесу в цьому суді Ви берете участь:
Цивільний процес – 17 осіб
Кримінальний процес – 3 особи
Адміністративний процес – 4 особи
Справи про адміністративні правопорушення – 10 осіб
1.7 Оцініть, будь ласка, за 5-бальною шкалою якість роботи суду:
оцінка «5» - 27 осіб (79,9%)
оцінка «4» - 7 осіб (20,1%)
Блок 2. «Основна частина – оцінювання за вимірами якості» включав такі
запитання та оцінювався за 5-бальною шкалою:
Доступність суду
2.1 Чи зручно Вам було діставатися до будівлі суду громадським трансопртом?
оцінка «5» - 11 осіб (32,3%)
оцінка «3» - 7 осіб (20,5%)
оцінка «2» - 14 осіб (41,1%)
оцінка «1» - 2 особи (5,8%)
2.2 Як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду?
оцінка «5» - 30 осіб (88,2%)
оцінка «4» - 3 осіб (8,8%)
оцінка «3» - 1 особа (2,9%)
2.3 Якщо вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалось додзвонитися та отримати потрібну інформацію?
оцінка «5» - 27 осіб (79,4%)
оцінка «4» - 7 осіб (20,5%)
2.4 Чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді (подати позов, ознайомитися з матеріалами, отримати рішення, ухвалу, вирок, тощо)?
оцінка «5» - 32 особи (94,1%)
оцінка «4» - 2 особи (5,8%)
Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:
2.5 - справ, що призначені до розгляду
оцінка «5» - 31 особа (91,1%)
оцінка «4» - 3 особи (8,8%)
2.6 – зразків документів (заяв, клопотань, тощо)
оцінка «5» - 33 осіб (97,05%)
оцінка «4» - 1 особа (2,9%)
2.7 – порядку сплати судових зборів та мита, реквізити та розміри платежів
оцінка «5» - 33 осіб (97,05%)
оцінка «3» - 1 особа (2,9%)
2.8 – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі інтернет
так – 15 осіб (44,1%)
ні – 19 осіб (55,8%)
2.9 – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію
оцінка «5» - 15 осіб (44,1%)
Сприйняття роботи працівників апарату суду:
2.10 – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків?
оцінка «5» - 33 осіб (97,05%)
оцінка «4» - 1 осіб (2,9%)
Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:
2.11 – доброзичливість, повагу, бажання допомогти
оцінка «5» - 31 особи (91,1%)
оцінка «4» - 3 особи (8,8%)
2.12 – професіоналізм, знання своєї справи
оцінка «5» - 33 особи (91,1%)
оцінка «4» - 1 особи (8,8%)
Дотримання строків судового розгляду:
2.13 – чи вчасно (відповідно до графіка) розпочалося останнє засідання по Вашій справі?
оцінка «5» - 27 особи (79,4%)
оцінка «4» - 7 особи (20,6%)
2.14 – чи було враховано Ваші побажання при призначенні дня та часу засідання?
оцінка «5» - 30 осіб (88,2%)
оцінка «4» - 4 особи (11,7%)
2.15 – чи вчасно Ви отримували повістки та повідомлення про розгляд справи?
оцінка «5» - 28 осіб (82,3%)
оцінка «4» - 6 осіб (11,7%)
2.16 – чи вважаєте Ви обґрунтованими затримки, перенесення слухань у розгляді Вашої справи?
оцінка «5» - 29 осіб (85,3%)
оцінка «4» - 5 осіб (2,9%)
Сприйняття роботи судді:
2.17 – неупередженість та незалежність (суддя не піддавався зовнішньому тиску, якщо такий був)
оцінка «5» - 34 особи (100%)
2.18 – коректність, доброзичливість, ввічливість
оцінка «5» - 34 особи (100%)
2.19 – належна підготовка до справи та знання справи
оцінка «5» - 34 особи (100%)
2.20 – надання можливостей сторонам обґрунтувати свою позицію
оцінка «5» - 34 особа (100%)
Якщо Вам вдалося ознайомитися із текстом рішення, будь ласка дайте відповіді на питання , використовуючи 5-ти бальну шкалу
(1- цілком ні, 2 – швидше ні, 3- біль-менш, 4- швидше так, 5 – цілком так)
2.21 – чи було рішення викладено легкою, доступною для розуміння мовою?
оцінка «5» - 34 осіб (100%)
2.22 – на Вашу думку, чи було рішення по вашій справі добре обґрунтованим ?
оцінка «5» - 34 осіб (100%)
2.23 Якщо Ви були в цьому суді протягом 2009-2017 років, на Ваш погляд, чи змінилась якість роботи суду з того часу?
покращилась значно – 2
покращилась несуттєво-11
залишилась без змін - 17
Висновок: робота в Буринському районному суді Сумської області ведеться на належному рівні.