flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Оцінка і аналіз ефенктивності за 2016 рік

 Буринським районним судом Сумської області відповідно до Закону України «Про судоустрій і статус суддів» та на виконання рішення ради суддів загальних судів від 05 червня 2013 року № 39 з метою підвищення ефективності діяльності суду було проведено оцінку і аналіз діяльності суду за 2016 рік. 

Внутрішня діяльність суду 

З 01 січня 2011 року в суді впроваджено комп’ютерну програму для автоматизації документообігу загальних судів  «Діловодство -  3 (далі –КП «Д-3»), відповідно до якої все діловодство суду ведеться в автоматизованій системі документообігу. Автоматичний розподіл судових справ здійснюється на підставі внесеної до автоматизованої системи інформації. Електронні копії судових рішень, засвідчені ЕЦП, направляються до Єдиного державного реєстру судових рішень у порядку, зазначеному Порядком ведення Єдиного державного реєстру судових рішень. Судом постійно ведеться контроль щодо кількості  копій судових рішень, надісланих до ЄДРСР.

        Упродовж звітного періоду керівником апарату суду та його заступником проведено перевірки  з питань дотримання вимог, встановлених Інструкцією з діловодства, а саме:  перевірка роботи канцелярії суду з питань реєстрації вхідної та вихідної кореспонденції, перевірка роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків за 2016 рік, перевірка стану ведення наказів та журналів з кадрової роботи, перевірка передачі на зберіганння в архів суду справ і нарядів за 2015 рік, які зберігалися в канцелярії суду, перевірка роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків за 2 квратал 2016 року, перевірка стану виконання постанов суду по справам про адміністративне правопорушення за 6 місяців 2016 року, перевірка стану ведення роботи по оновленню інформації на офіційному веб-сайті суду у складі веб-порталу «Судова влада в Україні», перевірка впорядкування архіву, знищення справ та матеріалів  по закінченню строків зберігання, перевірка роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків за 3 квартал 2016 року, перевірка стану ведення обліково-статистичної роботи  суду та своєчасності надання  статистичної інформації, перевірка роботи канцелярії суду по зверненню до виконання вироків за 4 квратал 2016 року.

На початку 2016 року працівниками апарату суду було проведено щорічну оцінку  державних службовців. Всіма працівниками апарату було своєчасно подані декларації про доходи за 2015 рік.

         Облік справ та матеріалів ведеться на обліково-статистичних картках  в електронному режимі. Картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження заповнюються у відповідності вимогам Інструкції щодо заповнення  картки на особу, стосовно якої судом розглянуто кримінальне провадження та своєчасно надсилаються в паперовому та електронному варіанті в ТУ ДСА України у Сумській області.

         Працівники, відповідальні за ведення первинного обліку справ та матеріалів, складання звітів  забезпечені інструктивними матеріалами, володіють знаннями даних інструкцій. Недоліки організації первинного обліку, що виявлені під час проведення перевірок  обговорені на оперативних нарадах та усунені відповідальними працівниками в робочому порядку.

         Крім цього надсилалась інформація про надіслання копій судових рішень до ЄДРСР, щодо оновлення даних на веб-сайті суду, інформація щодо кількості СМС – повідомлень надісланих учасникам судового процесу (кримінального провадження) та використання систем відеоконференцзв’язку; інформація з кадрових питань (про кількість вакансій, про  штатну та фактичну чисельність працівників апарату суду тощо).

        З метою належної підготовки до здачі статистичних звітів за 2015 рік територіальним управлінням спільно з РСП ДП «Інформаційні судові системи» у Сумській області проводився навчальний семінар в режимі відеоконференцзв’язку, в якому приймали участь керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду та працівники суду, відповідальні за  ведення обліково-статистичної роботи.

        Разом з тим, згідно планів роботи суду проводились узагальнення судової практики та роботи суду, а саме: аналіз стану здійснення судочинства Буринським райсудом за 2016 рік, оцінка і аналіз ефективності діяльності суду за 2016 рік, аналіз стану оперативності розгляду кримінальних справ за 2016 рік, аналіз практики розгляду справ про  адміністративні правопорушення за ст.130 КупАП, узагальнення практики розгляду цивільних справ зі спорів, що виникають із земельних правовідносин, узагальнення практики розгляду справ про злочини у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів та прекурсорів, аналіз стану здійснення правосуддя за перше півріччя 2016 року, аналіз причин скасування та зміни рішень по кримінальних та цивільних справах за перше півріччя 2016 року, аналіз причин тривалого знаходження справ у провадженні суддів за перше півріччя 2016 року,  узагальнення судової практики  розгляду кримінальних справ  про злочини проти життя та здоров»я людини за перше півріччя 2016 року, узагальнення практики розгляду цивільних справ зі спорів, що виникають  із сімейних правовідносин, аналіз практики розгляду справ про адміністративні правопорушення за ст.124 КупАП.

Відповідно до регламенту суду, в суді що півріччя  розробляється  план роботи суду, який обговорюється на оперативній нараді працівників суду. Всі плани роботи суду продовж  2016 року виконано вчасно та якісно.

Впродовж   2016  року  судом   було   проведено 8   виробничих   нарад,

11 оперативних нарад, 8 зборів суддів. Керівником апарату суду що понеділка проводились наради щодо виконання запланованих заходів .

        Протягом звітного періоду судом було затверджено: наказом керівника апарату суду від 01.10.2014 р. №15 документи в сфері захисту персональних даних; наказом керівника апарату суду від 13.11.2014 р. №17 Положення про канцелярію суду, наказом голови суду № 14 від 31.12.2014 р. Положення про бібліотеку суду, наказом голови суду № 3 від 10.02.2014 р. затверджено перелік осіб, яким буде надано ЕЦП та ін.

 

Обліково-статистична діяльність суду 

      Протягом 2016 року  в провадженні Буринського районного суду  перебувало 1522 справ та матеріалів, із яких 49 справи та матеріали перейшли із залишку 2015 року, розглянуто – 1308 справ та матеріалів. Залишок на кінець звітного періоду складає 263 справ та матеріалів. 

Категорії справ

Кримі

нальних

справ

 

Кримі

нальних

прова

джень 

Цивіль

них

справ

Адміністра

тивних

справ

Справ про адміністра

тивні правопорушення

 

Клопотань за поданням слідчих органів та інших матеріалів

 

Надійшло у провадженні протягом  2016 року     

0

107

718

17

303

377

Залишок на

початок звітного періоду

1

6

42

0

0

0

Залишок на кінець

звітного періоду

 2016 року

 

1

21

227

7

4

3

Розглянуто протягом

2016 року               

 

0

92

533

10

299

374

 

У  2016 році правосуддя в  Буринському  районному суді відправлялось  чотирма  суддями,   а    з    жовтня  місяця    одним    суддею.

   Так, середньомісячне надходження справ та матеріалів на одного суддю в 2016 році становило 31,7 справ.

         Залишок справ та проваджень, які не розглянуті у звітному періоді становлять – 263 справи ( 22 кримінальних справ, 3 клопотань та інших матеріалів, 227 цивільних справ, 7 адміністративних справ, 4 про адміністративні правопорушення).

Протягом 2016 року до апеляційного суду Сумської області оскаржувалось 7 вироків: із них скасованих 2 вироків  1 вирок  було  змінено, 4 залишилось без зміни.

В касаційній інстанції протягом 2016 року вироки не оскаржувались.

В 2016 році в апеляційній інстанції оскаржувалось 14 рішень по цивільних справам,   з яких 6 рішень було скасовано, 7 залишилось без зміни та 1 рішення змінено.

         Всі справи, які розглядалися судом,  призначалися до досудового та судового розгляду з дотриманням вимог передбачених законодавством.

       

Робота суду з відвідувачами

та засобами масової інформації 

         Особлива увага приділяється рівності та гарантії доступу кожного до правосуддя. Прийом громадян в суді проводиться відповідно до графіку, який затверджений керівником апарату суду; працівниками канцелярії забезпечено належний стан прийняття позовних заяв, дотримання норм законодавства щодо рівності до правосуддя.

         Постійне інформування громадськості про роботу суду здійснюється за допомогою всесвітньої комп’ютерної мережі Інтернет. На веб-сайті суду доступна і постійно оновлюється інформація за такими розділами:

-         новини суду;

-         керівництво;

-         кадрові питання суду;

-         справи призначенні до розгляду суду, тощо…

В суді впроваджується досвід роботи за результатами моніторингу діяльності судів стосовно доступності громадян до правосуддя, який проводитьсяза підтримки проекту USAID «Справедливе правосуддя»

 

 

Рекомендації: 

           З огляду на викладене та з метою підвищення ефективності організації діяльності суду, поліпшення якості та підвищення довіри громадськості до правосуддя,  вважаємо за доцільне:

          - забезпечити постійне оновлення інформації щодо діяльності на власному веб-сайті суду;

- забезпечення дотримання термінів судового розгляду та вчасне проведення судових засідань по справі;