flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз звернень громадян за 2016 рік

 У Буринському районному суді Сумської області робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України " Про звернення громадян", Указу Президента України від 07.02.2008 року № 109/2008 " Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права  на звернення  до органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування ", Інструкції з діловодства  за зверненнями  громадян в органах державної влади  і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою КМУ від 14 квітня 1997 року  № 348  зі змінами.

За    2016 рік   до Буринського районного суду надійшло 1 звернення – скарга, яка надійшла безпосередньо від скаржника, і яка була визнана необґрунтованою.

В порівнянні з аналогічним минулим періодом кількість надходжень звернень зменшилась. За  2015 рік до суду надійшло  2 звернення.

Прийом громадян в суді  здійснюється у визначені дні та години, відповідно до графіка, затвердженого головою суду. Графік особистого прийому громадян розміщено у приміщенні суду на довідковому стенді та офіційному веб-сайті Буринського районного суду порталу «Судова влада».

Обов’язки по організації роботи зі зверненнями громадян покладені в суді на заступника керівника апарату суду Осадчу О.В.

Кожне звернення, що надходить до суду реєструється в КП «Д-3». Після реєстрації зверненню привласнюється реєстраційний індекс.

При розгляді звернень громадян  Буринським райсудом дотримувались  строки розгляду та надання відповіді на звернення громадян.

Так, за 2016 рік надійшла 1 скарга(С-1с/16р.) від Сич В.В. на дії працівника апарату суду – судового розпорядника Бабкіну Г.А. щодо  відсутності її на робочому місці в робочий час та правил її поведінки в робочий та вільний від роботи час.

Скаржниці було детально роз’яснено, що судовий розпорядник Бабкіна Г.А. була відсутня на робочому місці у зв’язку з виконанням доручення щодо відправки розносної кореспонденція, які вона виконувала протягом декількох останніх місяців. Крім того, головою суду було ініційовано службове розслідування стосовно Бабкіної Г.А. на предмет порушених  в звернені питань стосовно правил поведінки працівників суду в робочий та вільний від роботи час, яке було закрите у зв’язку з відсутністю ознак дисциплінарного проступку, передбаченого пунктом 4 частини 2 статті 65 Закону України «Про державну службу». В результаті проведеної перевірки скаржниці було додатково повідомлено про необґрунтованість її скарги.

В суді постійно контролюється стан діловодства по розгляду звернень громадян та систематично розглядаються питання про стан роботи зі зверненнями громадян на оперативних нарадах працівників суду.